loading...
Tarix.Kimlik.Az.rozblog.com
آراز زنگانلی بازدید : 64 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (0)

یار آغلادی من آغلادیم

یارین بویون قوجاخلادیم یار آغلادی من آغلادیم

ییغیشدی قونشولار بوتون جار آغلادی من آغلادیم

باشیندا قارلی داغلارا دانشدیم آیرلیق سوزون

بیر آه چئکیب باشینداکی قار آغلادی من آغلادیم

طاریمدا نار آغاجلاری منی گوروب دانیشدیلار

بویوموا زیتون اوخشادی نار آغلادی من آغلادیم

ایله که اسدی بیر خزان تالاندی گوللیریم منیم

خبر چاتینجا بولبوله خار آغلادی من آغلادیم

اوره ک سوزون دئدیم تارا سیملر اولدی پارا پارا

یاواش-یاواش سیزیلدادی تار آغلادی من آغلادیم

دئدیم کی حق منیم کی دیر باشیمی چئکدیلر دارا

طنف سیخاندا یوینومو دار آغلادی من آغلادیم

جعفری یم بویوم بالا غم اورکده قالا قالا

یار جانمی آلا-آلا یار آغلادی من آغلادیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت درباره تاریخ، ادبیات آذربایجان، هویت ، موسیقی، داستان های شفاهی این سرزمین کهن فعالیت می کند . ودست یاری به سوی هموطنان و هم زبانان عزیز دراز می کنم که هر کسی دراین زمینه مطالبی دارد به جمیل زیر ارسال کند و ما آن را دراین سایت منتشر کنیم h1368218@gmail.com گله جک بیزیم دیر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 78
  • بازدید کلی : 807